abeshahmad

ارسال انبوه آگهی اتوماتیک - آبش احمد

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ثبت و بروز رسانی اتوماتیک آگهی
یکی از شیوه های تبلیغات و جذب مشتری و افزایش فروش محصولات استفاده از درج آگهی در سایتهای اینترنتی می باشد. تا کنون بیش از ** سایت درج آگهی به وجود آمده است که همگی به ارائه خدمات مربوط به ثبت نام٬ درج آگهی و بروز رسانی آنها می باشد. اما همه این وب سایتها دارای رتبه صفحه یا بازدهی (از لحاظ بازدید صفحه) خوبی نیستند و در نتیجه درج آگهی در آنها به گونه ای اتلاف وقت است. همچنین بعد از یافتن لیست سایتهای برتر فعال درج آگهی نوبت به درج دستی این آگهی ها می باشد که حداقل برای 100 سایت به یک الی دو روز کاری زمان نیاز دارد.
حال شرکت طرح اندیشان تولید به فکر راهکاری برای این مورد از سال ** اندیشیده که هم اکنون مورد استفاده بیش از ** کاری می باشد که فید بکهای مشتریان ما انگیزه ای برای ادامه تلاش در جهت تکامل نرم افزار درج آگهی روبو ادز بوده است.نرم افزار درج آگهی (ارسال انبوه آگهی با یک کلیک) کار دستی درج آگهی و بروز رسانی آنها را به سادگی یک کلیک بطور اتوماتیک انجام می دهد. یعنی پروسه ثبت نام٬ درج آگهی و به روز رسانی آگهی توسط کاربر صورت نمی گیرد و همه این مراحل به سادگی توسط یک ربات در مدت زمان نیمه ساعت در 100 سایت صورت می گیرد.
تبلیغات اینترنتی همیشه در اینترنت ماندگار هستند و با سرمایه گذاری درست بر روی آن می توانید پس از مدت زمانی کوتاهی از آن جواب گرفته و هزینه گذاشته شده را به همراه سود آن برای شما بر می گرداند. هدف نرم افزار درج آگهی افزایش سرعت در درج٬ ثبت نام و بروز رسانی آگهی ها می باشد که بتواند حجم بالایی از اطلاعات آگهی های خود را با عناوین متن ها و کلمات کلیدی مختلف وارد دنیای اینترنت نمایید تا با افزایش بازدید آگهی بتواند باعث افزایش مشتری و فروش شما گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ربات درج آگهی به وب سایت طرح اندیشان تولید مراجعه فرمایید. دمو و راهنما جهت تست نرم افزار بر روی وب سایت قرار داده شده تا شما بتوانید آگهی خود را ثبت نام و درج نمایید.

http://s5.picofile.com/file/**584/93_04_31.zip.html لینک دانلود نرم افزار ارسال انبوه آگهی روبوادز
http://s5.picofile.com/file/**892/help_roboweb_new.pdf.html لینک دانلود راهنمای نرم افزار ارسال انبوه آگهی اتوماتیک روبوادز

سایت تخصصی نرم افزار هوشمند درج آگهی و تبلیغات اتومات روبوادزwww.Roboweb.ir
ایمیل شرکت: Softgoldco@gmail.com
وب سایت شرکت: www.Softgold.ir -- www.Tarhandishan.com
شماره تلفن تماس با دفتر فروش و پشتیبانی تبریز: 3 – ****
شماره موبایل فروش: ****


کد آگهی : 52018
بازدید : 8067
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8067
Your رای: